Pěnový válec nové úrovně: BackBaller®.

Klíčem je rekonvalescence

Díky stabilitě a kontrole, které BackBaller® poskytuje, jde za hranice běžných možností a je nyní na špici produtků pro masáž všech svalových skupin. Pro optimální výsledek provádějte pravidelně náš 20 minutový program, který i atletům otevírá dveře k jejich maximálnímu potenciálu.

  • válečky vyrobené z High Density EVA pěny
  • ergonomický design
  • kontury minimalizují kontakt s páteří
  • kovová kuličková ložiska (velmi hladké otáčení)
  • vyvinuto s pomocí uznávaného fyzioterapeuta Gerarda Hartmanna, který pracoval s takovými atlety, jak např. Paula Radcliffe, Khalid Khannouchi, Sonia O'Sullivan a Henry Sheflin

20ti minutový program

BackBaller® speciální cvičební program, pro atlety, sportovce i amatéry otevírá dveře k jejich maximálnímu potenciálu.

FAQ

BackBaller® vám dává stabilitu a plnou kontrolu pro jednoduchou masáž zádových svalů a všech dalších svalových skupin.
Žádný – jsou stejné vyjma barvy.
Cvičení na pěnových válcích se změnilo od kdysi záhadné techniky, kterou používají pouze profesionální sportovci, trenéři a terapeuti, až po známou každodenní praxi lidí na všech úrovních zdraví. Nedávné informace, technologie a cenově dostupné produkty, jako je BackBaller® přenesly toto cvičení na jinou úroveň.

Vlastní myofasciální uvolnění je módní termín pro automasáž pro uvolnění svalů a může se provádět pomocí pěnových válců, masážních míčů, tyče nebo vlastníma rukama. Použitím tlaku na určité body těla jste schopni napomoci zotavení svalů a vrátit jim normální funkci. To znamená, že svaly jsou elastické, zdravé a připravené k okamžité reakci.

BackBaller® je speciálně navržen pro automasáž svalů v horní a dolní části zad. Pro svou stabilitu a kontrolu se stává také hlavním produktem pro masáž všech ostatních svalových skupin na těle.
"Trigger pointy" a zatuhlé svaly lze najít vlastním průzkumem s využitím seznamu níže uvedených praktik a prozkoumáním každého z nich.

Pro správné použití, používejte BackBaller® na specifické svaly nebo svalové skupiny s využitím vaší hmotnosti. Měli byste postupovat pomalu, ne více než 2,5 cm za sekundu. Když najdete bolestivé místo, udělejte si na několik vteřin pauzu. Měli byste pomalu začít cítit uvolnění svalů a po 5-30 vteřinách by se mělo snížit nepohodlí a bolest.

Je li masírovaná oblast příliš bolestivá na přímý tlak, posuňte válec a vyvíjejte tlak na okolní oblast a postupně se dostávejte k místu bolesti. Cílem je obnovit zdravé svaly, není to test tolerance na bolest.
Možná další den pocítíte mírnou bolest svalů. Mělo by jít o stejný pocit jako po námaze, nicméně byste neměli cítit nadměrnou bolest. Pijte hodně vody, jezte zdravě a hodně spěte. To vám pomůže vyčistit tělo a účinněji uvolnit vaše svaly.